Rookie Blue France
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

Interviews de Priscilla

4 participants

Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Interviews de Priscilla

Message  lynette41 Mar 30 Juil - 14:10

Regroupons ici les interviews de Priscilla

Interview sur la page twitter ou facebook des RB fans hollandais.

The Dutch Rookie Blue fan page interview with NEW but “Kick-Ass” “Rookie” Priscilla Faia (2013)

©️Copyright: Priscilla Faia (@priscillafaia) and The Dutch Rookie Blue fan page (@RookieBlueNed) admin: Murielle Wouters (@MurielleWouters)

1.“So let’s begin with an easy question…how did all started out for you? Meaning have you always wanted to become an actress or did you secretly dreamed of being a ballet dancer when you were younger?”

I acted as a young one, but I'm from a small town and there wasn't much of an industry so it never became anything. After that I believe I thought I'd become a professional figure skater, or something along those lines. It wasn't until I was 21 that I began taking acting classes again and fell back into it.

2. “In the Morning show you mentioned that you had to move to Toronto, within I believe you said a week, after you got the part of Chloe Price. What was that like for you? Are you someone who adjusts well to living in a new city?”
I'd like to think of myself as someone who adjusts well to change, in general, but this was definitely a huge shift in my life. I had no idea what to expect, which is daunting but so exciting at the same time. I had never spent any time in Toronto, so on my off time I would explore the city as much as possible. I feel very fortunate that we shoot in Toronto, because I've fallen madly in love with the city. It's such a wonderful place.

3. “Ben Bass mentioned in his Q & A that you and Rachael Ancheril are great additions to Rookie Blue S4 and I couldn’t agree more. There’s also no doubt in my mind that you both received a warm welcome on your first day on set. Can you describe what that first day was like for you? Did you feel any pressure while doing your first scene or did you immediately pick up the Chloe “vibe” by thinking “bring it on?" Smile

That's a kind thing to say. Thank you! Thinking back on my first day.. it was a crazy whirlwind. I remember getting dressed strapping on my gun belt, followed by a montage of warm welcomes, sweating in my uniform, lots of hairspray then just like that I was back at home in bed. As for "bringing it on" as you say…. I think it would be very difficult to play Chloe if I didn't have that mindset Wink

4. “Personally I loved your character Chloe from the first moment she was introduced and it seems that a lot of Rookie Blue fans feel the same way! Any idea why they like/ love her so much?”

Oh dear, I think that's a question for the Rookie fans!! ...I think as an actor, you hope that people will at the very least, relate to your character. I don't think you can approach a role in hopes that people will fall in love with you because that's a very dangerous trap. Having said that, I'm thrilled that people seem to enjoy having her around.

5. “Watching you play Chloe seems so natural and almost effortless. Did you need a lot of time to prepare for this role or is Chloe’s character easy to relate to?" I mean she loves antiques…Wink

That's a kind compliment! Thank you! The writers have done a brilliant job of writing such a complex human. She's one of those people that is always misunderstood but is constantly surprising those around her. For me the core of who she is, is something I can definitely relate to. And yes.. her and I share a love of antiques Smile

6. “According to Chloe Rookie Blue S4 is…?”

…..A fresh new chance to make her mark doing what she loves.

7. “I’m sure you have a lots of amazing memories of shooting Rookie Blue S4 but which funny memory, you CAN share with the Rookie Blue fans, makes you smile every time you think about it and why?"

To be honest, some of my favourite memories are when we shoot our parade scenes. Because we are all scheduled on different days depending on who are partnered up with, parade is usually the only time we are all together, so it becomes a challenge (to say the least) to get us to focus. We laugh and joke... It's like herding cats. Of course, we end up pulling ourselves together and getting it done!

8.”Is there anything you like to say to the Rookie Blue fans to end this Q & A with? Maybe a little scoop about Chloe? Or a new project you are working on?"

I think this season of Rookie is going to rock all you wonderful fans. It just gets better from here on out! Every character, including Chloe, have some things up their sleeves.. so stay tuned!!!


Thanks again for doing this #Q&A! We will continue to follow you on Twitter @priscillafaia.
lynette41
lynette41
My Canadian Dream
My Canadian Dream

Messages : 5194
Date d'inscription : 14/12/2011
Age : 49

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  lynette41 Mar 14 Jan - 11:02

http://cabletv.com/blog/priscilla-faia-of-rookie-blue-says-our-season-finale-is-epic/

Un extrait, j'avais déjà lu ça dans les commentaires d'épisodes mais ça m'avait bien fait rire;

Q: You come out, instantly part of the cast and then in two seconds you are naked in the bathroom having sex with Dov. What!!??

Faia: [laughs]. Yeah. It was, honestly, when its stuff like that I don’t think oh my god how am I going to do that. I am more like, oh my god, Chloe would totally do that. It’s not me, I never thought twice about that. It made sense to me so it didn’t even cross my mind. Greg [Smith] is so kind and is amazing to work with. ..it was really funny because in that scene they had to switch our camera lenses and we were sitting there without shirts. So we ended up having a thumb war to make it less awkward. So, it was awesome.

et ça

Q: Time for the Q&A about your cast mates…

-Funniest? Matt Gordon

-Most serious? Lyriq Bent

- Who will prank you? Missy Peregrym

- First on set? Me

- First to laugh during a scene? Greg Smith

- On Set the longest? Matt Gordon

- Most Talkative? Missy Peregrym

-First to break out in dance? Charlotte Sullivan

- First to make fun of Peter Mooney’s name? Matt Gordon
lynette41
lynette41
My Canadian Dream
My Canadian Dream

Messages : 5194
Date d'inscription : 14/12/2011
Age : 49

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  Noulouk Mar 14 Jan - 18:10

Le Q&A ne m'étonnes pas trop à part ça :

- First to laugh during a scene? Greg Smith

Qui l'auru cru ? lol! 

First to make fun of Peter Mooney’s name? Matt Gordon


Le pauvre Peter  Interviews de Priscilla 22155654 
Noulouk
Noulouk
I'm your soldier
I'm your soldier

Messages : 4336
Date d'inscription : 03/09/2011
Age : 34
Localisation : New York

https://rookiebluefrance.superforum.fr

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  Malachère Mer 15 Jan - 10:56

    Chouette, merci Lynette !
    Je lirais l'interview complète plus tard mais les extraits sont prometteurs.
    J'ai souri en lisant que Lyriq Bent était le plus sérieux, ça colle parfaitement je trouve (enfin surtout à son personnage dans RB en fait).

    Surprise également du "first laughing during a scene", j'avoue que je vois Greg comme quelqu'un de très sérieux aussi (ou alors très concentré est plus approprié à lui..).

    Pauvre Peter. Interviews de Priscilla 22155654
    (mais expliquez-moi quand même, ce qui est amusant avec son nom c'est à voir avec la prononciation ou il y a quelque chose d'autres que je ne saisirais pas ? Smile
Malachère
Malachère
my fav' tree cop
my fav' tree cop

Messages : 3221
Date d'inscription : 27/08/2012

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  lynette41 Mer 15 Jan - 12:17

Malachère a écrit:.Surprise également du "first laughing during a scene", j'avoue que je vois Greg comme quelqu'un de très sérieux aussi (ou alors très concentré est plus approprié à lui..).

En fait, ça ne m'étonne pas tant que ça, c'est vrai qu'il a l'air sérieux et concentré sur son job ( mais ça c'était surtout sur les vidéos quand il réalisait pas quand il jouait) ! et dans une vieille interview, il a dit, je cite " I like play bad jokes on set" ( mais ça c'était sur le tournage d'Everwood, et même en dehors puisque Emily avait raconté qu'une fois il lui avait blindé le répondeur de sa messagerie en chantant du Eminem  Interviews de Priscilla 22155654 , et sur le behind the scene de "Kids in America" il est pas le dernier à rire et à plaisanter), donc il doit être un peu déconneur quand même, en tout cas dans la vie réelle il l'est plus et avec Travis, ils se sont bien trouvés ( quand on voit leur photos ensemble....)  Very Happy Cela dit sur les behind the scene de RB, on ne le voit pas souvent, donc difficile de se faire une idée.

Pauvre Peter. (mais expliquez-moi quand même, ce qui est amusant avec son nom c'est à voir avec la prononciation ou il y a quelque chose d'autres que je ne saisirais pas ? [/list]

J'avoue ne pas comprendre non plus !  scratch
lynette41
lynette41
My Canadian Dream
My Canadian Dream

Messages : 5194
Date d'inscription : 14/12/2011
Age : 49

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  Noulouk Ven 17 Jan - 9:19

C'est vrai qu'après avoir vu les bloopers d'everwood, on voit qu'il est pas si sérieux que ça ! Peut être qu'en tant que directeur il est plus sérieux quand tant qu'acteur...

Et pour Mooney, je ne crois pas que ça signifie quoi que ce soit, je pense que c'est juste la façon dont ça se prononce et qu'ils sont partis dans un délire... Interviews de Priscilla 744883311 
Noulouk
Noulouk
I'm your soldier
I'm your soldier

Messages : 4336
Date d'inscription : 03/09/2011
Age : 34
Localisation : New York

https://rookiebluefrance.superforum.fr

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  Malachère Ven 17 Jan - 10:47

lynette41 a écrit:Cela dit sur les behind the scene de RB, on ne le voit pas souvent, donc difficile de se faire une idée.

    Effectivement. Inconsciemment ça doit jouer su l'image du sérieux de la bande que j'ai de lui. Mais j'irais regarder les bloopers d'everwood alors. Wink

    Pour Mooney, d'accord. Smile
    C'est vrai qu'en y repensant dans la vidéo "Mooney Moments", Charlotte, Travis, Missy répètent souvent son nom complet avec plusieurs intonations différentes etc.  Interviews de Priscilla 744883311 
    (https://www.youtube.com/watch?v=fXfDFBbPaXk)
Malachère
Malachère
my fav' tree cop
my fav' tree cop

Messages : 3221
Date d'inscription : 27/08/2012

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  lynette41 Ven 17 Jan - 11:36

Effectivement on le voit un peu dans les bloopers d'Everwood postés dans le sujet des autres séries mais dans celui là c'est plus flagrant.
https://www.youtube.com/watch?v=38aDjTy557A.
lynette41
lynette41
My Canadian Dream
My Canadian Dream

Messages : 5194
Date d'inscription : 14/12/2011
Age : 49

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  lynette41 Dim 9 Mar - 15:28

Bon c'est très court mais c'est toujours ça !

http://www.realstylenetwork.com/Magazine/Spring2014/#50/z
lynette41
lynette41
My Canadian Dream
My Canadian Dream

Messages : 5194
Date d'inscription : 14/12/2011
Age : 49

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  Noulouk Dim 9 Mar - 17:35

Merci ! C'est vrai que c'est court  Interviews de Priscilla 22155654 
Noulouk
Noulouk
I'm your soldier
I'm your soldier

Messages : 4336
Date d'inscription : 03/09/2011
Age : 34
Localisation : New York

https://rookiebluefrance.superforum.fr

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  Funmama Dim 9 Mar - 19:39

Merci Smile
Funmama
Funmama
I'm your break up buddy
I'm your break up buddy

Messages : 3162
Date d'inscription : 30/06/2012
Age : 29
Localisation : Domarin

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  Malachère Lun 10 Mar - 11:53

C'est relativement court en effet !
Il n'empêche que ça m'a donné l'information que je souhaitais savoir depuis plusieurs mois: son AGE. Wink
Malachère
Malachère
my fav' tree cop
my fav' tree cop

Messages : 3221
Date d'inscription : 27/08/2012

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  lynette41 Lun 10 Mar - 12:08

Moi aussi  Interviews de Priscilla 2748045853 je connaissais le reste de sa date de naissance mais pas l'année, donc si je compte bien elle est née en 1985, le 23 octobre !


Dernière édition par lynette41 le Lun 30 Juin - 9:01, édité 1 fois
lynette41
lynette41
My Canadian Dream
My Canadian Dream

Messages : 5194
Date d'inscription : 14/12/2011
Age : 49

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  lynette41 Lun 30 Juin - 9:00

Nouvelle interview de Priscilla.

http://starrymag.com/?p=3464
lynette41
lynette41
My Canadian Dream
My Canadian Dream

Messages : 5194
Date d'inscription : 14/12/2011
Age : 49

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  lynette41 Jeu 3 Juil - 7:46

Y'a du monde qui s'intéresse à Priscilla en ce moment !  cheers 

Une nouvelle interview  Very Happy ....audio  Mad C'est pas ce qu'il y a de plus simple à suivre. Je ne l'ai pas encore écoutée.

http://www.hipcast.com/podcast/HlTTvYYQ
lynette41
lynette41
My Canadian Dream
My Canadian Dream

Messages : 5194
Date d'inscription : 14/12/2011
Age : 49

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  lynette41 Jeu 3 Juil - 20:16

Je viens de l'écouter et ... c'est pas vraiment commun comme questions. J'ai trouvé l'interview très sympa, certaines de ses réponses m'ont bien fait rire et j' en ai trouvé d'autres assez touchantes !  I love you 
lynette41
lynette41
My Canadian Dream
My Canadian Dream

Messages : 5194
Date d'inscription : 14/12/2011
Age : 49

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  lynette41 Dim 19 Juil - 6:38

lynette41
lynette41
My Canadian Dream
My Canadian Dream

Messages : 5194
Date d'inscription : 14/12/2011
Age : 49

Revenir en haut Aller en bas

Interviews de Priscilla Empty Re: Interviews de Priscilla

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum